Vibeke Rasmussen er ny CFO i Bulk Industrial Real Estate

Bulk Industrial Real Estate har ansatt Vibeke Rasmussen som selskapets nye finansdirektør (CFO).

Rasmussen kommer fra stillingen som finanssjef i Scala Eiendom, og tiltrer 1. mars 2023.

- Vi er svært fornøyde med at Vibeke Rasmussen har takket ja til å bli med på laget som vår nye CFO. Vibeke er offensiv og har betydelig erfaring med gjennomføring av ambisiøse vekststrategier, noe som vil være viktig for Bulk i tiden fremover, sier Nina Hage, leder for Bulk Industrial Real Estate.

Vibeke Rasmussen er utdannet siviløkonom ved Norges Handelshøyskole og er autorisert finansanalytiker (AFA). Hun har bakgrunn fra Deal Advisory i KPMG, Steen & Strøm og kommer nå fra stillingen som finanssjef i Scala Eiendom. Her jobbet hun blant annet med transaksjoner og finansiering av store eiendomsporteføljer.

Nina Hage og Vibeke Rasmussen

Bulk Industrial Real Estate er et av tre forretningsområder innen Bulk Infrastructure Group. Rasmussen vil samarbeide tett med CFO i morselskapet, Gaute Krekling.

- Bulk Industrial Real Estate er et offensivt eiendomsselskap, som ikke er redd for å utfordre tradisjonell tankegang i bransjen. Selskapet har imponerende track record i et spennende eiendomssegment. Jeg gleder meg derfor veldig til å bli en del av teamet, sier Vibeke Rasmussen.

Bulk Industrial Real Estate skal være Skandinavias ledende eiendomsutvikler av lager-, logistikk- og industribygg ved å tilby suverene lokasjoner med strategisk beliggenhet og bærekraftige logistikkløsninger, tilpasset et marked i rask endring.

Med tilgjengelige tomter, moderne bygg og en profesjonalisert prosess, leverer Bulk Industrial Real Estate et innovativt, fleksibelt logistikkprodukt, og viser seg som en klasseledende rådgiver og samarbeidspartner. Bulk Industrial Real Estate har siden starten i 2006 bygget, og har under oppføring, mer enn 500 000 kvadratmeter industribygg.

For mer informasjon, kontakt:

Nina Hage, leder for Bulk Industrial Real Estate, +47 92 65 62 28, nina.hage alfakrøll bulk.no

Vibeke Rasmussen, +47 98 88 28 75, vibeke.rasmussen alfakrøll bulk.no